War of Village

Dołącz do wioski i zostań najpotężniejszym shinobi

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Nastąpił UPDATE strony WAROFVILLAGE: wraz z którym: -zostało zmienione Logo strony -zostały pododawane nowe techniki -zmieniła się struktura nauki technik -została dodana kategoria KinJutsu(zakazane jutsu) -zmienił się stosunek chakry do wykonywanych technik ŻYCZĘ POWODZENIA W DALSZEJ GRZE !!!! KAZEKAGE GAARA : ADMIN

#1 2010-06-22 16:51:19

 Orochimaru

http://img580.imageshack.us/img580/1087/bg9oyh.png

Call me!
Zarejestrowany: 2010-03-30
Posty: 493
Punktów :   

Kazagan

http://img6.imageshack.us/img6/2403/16920835.jpg

Klan Kazagan


Opis : Utracona duma. Wielka przeszłość, biedna teraźniejszość. Najwięksi arystokraci początków Wioski Skały. Niegdyś bez zwątpienia największe osobistości początków IwaGakure. Pomimo istnienia urzędu Diamyou, to w ich rękach leżał los kraju. Obecnie to jedynie cienie przeszłości, które nadal z podniesioną głową przemieszczają się po wiosce. Niegdyś znani z niesamowitej gracji, złota oraz zamiłowania do wojny. Na przestrzeni lat jedynie miłość do wojaczki pozostała w ich żyłach. Znani w Iwie jako najbardziej morderczy i krwawi Shinobi. Po utracie władzy zaprzysięgli zemstę na klanie Iwakaze, a właściwie, na członku, który potem został Trzecim Tsuchikage, za odebranie im tego, co sobie najbardziej cenili, czyli szacunku, pieniędzy oraz władzy.
Funkcja : Mimo swojej małej populacji w wiosce, a co za tym idzie jeszcze mniejszej w armii IwaGakure, są jednymi z największych wojowników w wiosce. Dumni wojownicy walczący, aby przetrwać i dokonać zemsty, są niczym skała spadająca z góry, nic ich nie powstrzyma. Dodatkowym atutem członków klanu jest wielożywiołowość już od najmłodszych lat, mało tego opanowali oni żywioł Youton, połączenie Dotonu oraz Katonu. Z tymi atrybutami stanowią specjalną broń Wioski Skały. Poza armią, członkowie są także znani jak znamienici kowale oraz jubilerowie w Kraju Ziemi
Zachowanie :  Ludzie o skalnych twarzach, wypełnieni dumą i honorem. Życie bez honoru, nie istnieje. Raczej nie widuje się ich uśmiechniętych poza towarzystwem kompanów z klanu. W towarzystwie małomówni. Bardziej dbający o własny tyłek niż interesy wioski. Uwielbiają wojaczkę. Bojowe wyzwania i wysoka adrenalina, to rzeczy, które są największymi atrakcjami w ich życiu. Większość z nich interesuje się broniami - to chyba jedyny temat, na który otwierają się w towarzystwie. Jeżeli chodzi o kontakty międzyludzkie to można to ładnie zamknąć w dwóch słowach - chamscy indywidualiści.
Wygląd : Członkowie klanu wyróżniają się gadzimi cechami oraz malunkami na całym ciele. Im większe umiejętności posiadam członek klanu, tym bardziej uwidoczniają się ów cechy. Do podstawowych należą twarde, dłuższe paznokcie; czarne oczy, "smoczy" język oraz pokryte łuską plecy. Na podstawie wspomnianych łusek, starsi klanowicze są w stanie rozpoznać, czy członek klanu będzie posiadać ponad przeciętne umiejętności, a może będzie kompletnym idiotą.
Historia : Nie zostały przechowane żadne informacje odnośnie początków klanu, jednak wiadome jest, że to najstarszy z klanów Iwa - Gakure no Sato. Legenda mówi, że założyciele klanu zostali zrodzeni z wielkiej Salamandry potrafiącej kontrolować lawę. Nie pamiętają również momentu, w którym osiedlili się w okolicach wulkanu, być może od początku swojego bytu zamieszkiwali te tereny. Siłą przejęli władzę i zostali zarządcami pierwszej Wioski Skały. Jednak ich dyktatorskie rządy wywołały rewolucję, która ostatecznie pozbawiła ich władzy i zesłała do społecznego parteru. Przyznali się do grzechów, jakie dopuścili. Ostatecznie darowano życie tym, którzy przyznali się do popełnionych przestępstw, iż postanowiono, że ponieśli odpowiednią karę samą utratą władzy. Do dzisiejszych dni żyją w cieniach wioski, czekając na idealny moment, żeby się zemścić.

Atuty Klanowe :

Wielożywiołowość
http://img6.imageshack.us/img6/2968/89695271.jpg
Poza swoim zamiłowaniem do walki klan Kazangan jest znany z jeszcze jednej rzeczy, a właściwie ich atutu, niewątpliwego asa w rękawie. Są oni w stanie kontrolować dwa żywioły na raz już od małego. Tymi naturami chakry są Doton oraz Katon. Żeby tego było mało są oni w stanie połączyć je razem, co tworzy Youton - lawę, która samym pojawieniem się powoduje u przeciwników ciarki na plecach.
Efekt : Członek klanu Kazanga jest w stanie od samego początku rozgrywki kontrolować dwa żywioły - Doton oraz Katon, oraz łączyć je w Youton, czyli element lawy.

Transformacje :


Dou o Sanshouuo I
"Ciało Salamandry I"
http://img6.imageshack.us/img6/1325/85657853.jpg
Transformacja polega na uwidocznieniu się gadzich cech. Paznokcie twardnieją i delikatnie się zaostrzają, język wydłuża się i twardnieje, zęby rosną i zakrzywiają się, białka zmieniają kolor na czerwony, a źrenice się poszerzają. Ciało uzyskuje częściową odporność na techniki żywiołu Katon.
Praktycznie każdy z członków klanu już w pierwszym roku swego życia przechodzą tego typu próbę, ponieważ nie każde ciało przyjmuje nowe warunki. Jeżeli ciało nie wytrzyma próby, członek klanu umiera, jeżeli pierwotne komórki nie dopuszczą do przekształcenia się ciała i organizmu, a człowiek przeżywa zostaje oddany pod adopcję do świątyni Sanshouuo, gdzie prosi o łaski i poddanie po raz kolejny próbie.
Wymagania : Student Akademii


Dou o Sanshouuo II
"Ciało Salamandry II"
http://img6.imageshack.us/img6/908/88124843.jpg
Transformacja ta w odróżnieniu od poprzedniej nie następuje automatycznie, wymaga ciężkich godzin treningów nad opanowaniem techniki Tsuchi no Yoton, a także najzwyczajniejszego dojrzewania organizmu do przemiany - około wieku 13 lat. Jeżeli organizm dojrzy do przemiany, - co będzie objawiać się po przez wyostrzenie się gadzich cech, odrzucenie zwykłego pokarmu przez organizm, a pragnienie surowego mięsa - a użytkownik nie podejmie się próby, okazja na przyjęcie finałowej formy mija bezpowrotnie. Wielu możliwość przemiany w drugą formę traktuje to jako znak od boga Sanshouuo, że ma on wobec niego specjalne plany.
W przeciwieństwie do pierwszej transformacji, tą kontrolujemy. Nie jest stosowana na co dzień, wyłącznie w czasie walki. Łuski zza pleców roprzestrzeniają się na całą dolną częśc ciała oraz klatkę piersiową, pokrywają także głowę z wyjątkiem twarz oraz zewnętrzną częśc rąk.
Wymagania : Chunin



Techniki Klanowe :

Genin :

Youton, Atsui no Tei
"Element Lawy, Gorące Powietrze"
http://img6.imageshack.us/img6/7696/77081252.jpg
Zdecydowanie najsłabsza ofensywna technika z arsenału klanu Kazagan. Nie jest wykorzystywana do bezpośredniego ataku na przeciwnika, a do odwrócenia jego uwagi, zyskania na czasie. Doskonale sprawdza się w czasie odwrotu. Polega na zebraniu w płucach jak największej ilości powietrza, a następnie momentalnego podgrzania go do blisko +70 stopni. Efekt końcowy to wypuszczenie gorącego powietrza w stronę przeciwnika. Nie wymaga wielkiej ilości Chakry, jednak nie zadaje praktycznie żadnych obrażeń.
Ch: 1.000


Youton, Atsui no Kanmon
"Element Lawy, Gorąca Bariera"
http://img6.imageshack.us/img6/5974/95402684.jpg
W tym przypadku to defensywny odpowiednik Atsui Yoton no Tei. Polega na uformowaniu przed sobą bariery z gorącego powietrza, lecz uprzednio użytkownik musi obie ręce ustawić w miejscu, w którym ma powstać tarcza. Ściana gorącego powietrza znajduje się tuż przed użytkownikiem, a czas jej trwania sięga 10 sekund. Używana jest w przypadkach, kiedy ninja nie ma już możliwości ucieczki. Wtedy bariera potrafi częściową osłabić ataki żywiołu Sution lub atak Taijutsu lub Gujustu użytkowników, którzy bezpośrednio wpadli w poręce powietrze.
Ch: 2.500


Youton, Butoukai Kasai no Jutsu
Element Lawy, Technika Kuli Ognia"
http://img6.imageshack.us/img6/5946/62151318.jpg
Kolejna technika ofensywa natury Youton. Tym razem polega ona na złożeniu pieczęci i wypuszczeniu z pod stóp (jeżeli jesteśmy w trakcie drugiej transformacji z naszych dłoni ustawionych na ziemi) małych kul lawy otoczonych przez ognisty płomyk. Kule poruszają się z dużą szybkością, lecz po powierzchni ziemi, przez co są widoczne i łatwe do uniknięcia. Niestety lawa będzie poruszać się wyłącznie po linii prostej. Tym samym sprawdza się najlepiej przy ataku na kilku wrogów jednocześnie. Atutem techniki jest niki koszt Chakry, tym samym możliwość wytworzenia dużej ilości płomyków.
Ch: 50 za Kule ;D

Chunin :

Youton Kawariami no Jutsu
"Element Lawy, Technika Podmiany"
http://img6.imageshack.us/img6/2631/37452200.jpg
Kolejna defensywna technika klanu Kazangan, tym rasem o naturze Yoton. Tym razem polega na zmianie ciała w lawę na czas ataku przeciwnika. Po obronie przed atakiem użytkownik techniki lub jego cześć wraca do pierwotnego wyglądu.
Ch: 10.000


Youton, Tsuba no Jutsu

"Element Lawy, Technika Plunięciem Lawy"
http://img6.imageshack.us/img6/5931/94104456.jpg
Podstawowa technika żywiołu Yoton. Prosta, polegająca na wypluciu z ust lawy ruszającej się podobnie jak w przypadku techniki Yoton, Butoukai Kasai no Jutsu po lini prostej, jednak o dużych obrażeniach. Wadą techniki jest niska celnośc, zaletą - wysokie obrażenia
Ch: 7.500


Youton, Shou Daen no Justu
"Element Lawy, Technika Eliptycznego Rozcięcia"
http://img6.imageshack.us/img6/4689/72328752.jpg
Najmocniejsza technika ofensywna z niższej półki. Polega na złożeniu pieczęci, a następnie wypluciu z ust lawy, która zaraz po wydostania się z jamy ustnej użytkownika, nacierając na wroga, przybiera postać elipsy kręcącej się wokół własnej. Lawa tworzy jądro, a ogień ją otaczający tworzy elipsę. Temperatura obiektu jest na tyle wysoka, że przy starcie z jakimkolwiek obiektem powoduje wybuch.
Ch: 7.500


Youton, Hanataba no Jutsu
"Element Lawy, Technika Bukietów"
http://img6.imageshack.us/img6/4062/86572160.jpg
Technika ofensywna natury Yoton. Po wykonaniu kilku pieczęci, użytkownik koncentruje Chakrę w rękach i wpuszcza ją pod powierzchnię ziemi. Z dłońmi przystawionymi do podłoża Chakrę zamienia w lawę, która chaotycznie wystrzeliwuje z pod ziemi, w postaci bukietów z lawy, w okolicach zaskoczonego przeciwnika.
Ch: 10.000


Youton, Uwakawa Surudoi no Jutsu
"Element Lawy, Technika Rozcięcia Powierzchni"
http://img6.imageshack.us/img6/8495/83672577.jpg
Uleszpna wersja Yoton, Butoukai Kasai no Jutsu. Technika podobnie jak jej poprzednia wersja wymaga złożenia pieczęci. Jak poprzednio polega na wypuszczeniu z pod stóp lawowej kuli, takich samych rozmiarów. Jednak w czasie tej techniki płomienie otaczające kulę przybierając kształt ostrzy, robią się nie co większe, a całe pociski są sterowane przez wykonującego. W porównaniu do poprzedniczki, technika zyskuje na celności oraz zadawanych obrażeniach.
Ch: 2.500 Szt.


Youton, Doku Kemuri no Jutsu
"Element Lawy, Technika Trującego Dymu"
http://img6.imageshack.us/img6/1641/37655342.jpg
Technika polegająca na złożeniu pieczęci oraz przystawieniu dłoni do ziemi. W tym momencie wokół użytkownika techniki pęka ziemia tworząc małe szczeliny. Z nich wydostaje się trujące opary, niczym z pobudzonego wulkanu, który wykorzystuję się jako zasłonę dymną, która dodatkowo zadaje ludziom obrażenia narządów wewnętrznych. Członkowie klanu Kazagnan są na ów dym, uodpornieni.
Ch: 10.000

Jonin :

Youton, Chika Tekidan no Jutsu
"Element Lawy, Technika Wybuchowej Powieszchni"
http://img25.imageshack.us/img25/7923/39607715.jpg
Technika wymagająca sporych pokładów Chakry użytkownika. Jest to rozwinięcie Yoton, Hanataba no Jutsu. Technika nie zyskuje na celności, bo właściwie nie ma na celu bezpośredniego ataku na cel. Technika potrafi spowodować wielki sajgon w kole o średnicy 15 m, przy czym wykonawca jest w centrum. Użytkownik musi złożyć pieczęci i skoncentrować Chakrę w dłoniach, a następnie wpuścić ją pod ziemię. Tam porozrzucana po kole powoduje masę wybuchów.
Ch: 12.500


Katon, Odorokubeki Kasoi no Jutsu

"Element Lawy, Technika Niespodziewanego Ataku"
http://img25.imageshack.us/img25/8422/22206603.jpg
Technika uzupełniająca Yoton, Doku Kemuri no Jutsu. Po tym jak trujący pył otacza wyznaczony cel, użytkownik błyskawicznie składa pieczęci i ze stworzonych wcześniej szczelin wyskakują ogniste ściany. Potrafiące poważnie poturbować nieuważnych przeciwników. Znikają zaraz po pojawieniu się. Technika wymagająca wysokich umiejętności, gdyż w krótkim czasie użytkownik musi wykonać kolejną technikę.
Ch: 7.500


Youton, Te Shou Daen no Justu
"Element Lawy, Technika Eliptycznego Rozcięcia Dłonią"
http://img25.imageshack.us/img25/6475/72656196y.jpg
Technika pochodząca od Yoton, Shou Daen no Justu, która wymaga bardzo dużej ilości Chakry oraz klona. Dlaczego klona? Wydobycie lawy, w większych ilościach jest możliwe jedynie przez jamę ustną, po to jest właśnie potrzebny nam klon. Użytkownik tworzy ognistą elipsę w swojej dłoni, która z wielką szybkością kręci się wokół własnej osi, a klon wypluwa do środka lawę, stanowiąca centrum. Największym atutem, jest to, że możemy rzucić ów kulą. Przy starciu z jakimkolwiek obiektem, elipsa eksploduje. Technikach pożera dużo Chakry oraz punktów kondycji.
Ch: 15.000


Youton, Yurasu Reikyuu no Jutsu

"Element Lawy, Technika Skalnej Trumny"
http://img25.imageshack.us/img25/725/42583645.jpg
W czasie tej techniki, jednocześnie stosowane są dwa żywioły Yoton oraz Doton. Użytkownik rozpoczyna od składania pieczęci, a następnie skumulowaniu Chakry w jednej z dłoni i przystawieniu jej do ziemi. W tym momencie wielka skała pochłania cel, na którym skupił się wykonawca techniki, a temperatura w środku jak i w pobliżu skały wzrasta do przeszło +100. Wtedy, postać kumuluje Chakrę w kolejnej dłoni i również wysyła ją pod ziemie. Tym razem, do obiektu zamkniętego w kamieniu, od spodu napływają strumienie lawy, które spalają przeciwnika, nie pozostawiając po nim ani szczypty popiołu. Przez to, że technika ma na celu uśmiercenie celu, jest ona zakazana i jest przechowywana w specjalnym, chronionym zwoju. Użytkownik jest z nią zapoznawany dopiero na poziomie Jounina.
Ch: 20.000


http://i299.photobucket.com/albums/mm290/MayaExsist/orochimary22.png
Sprzedam :
Yu - Gakure<50.000 Yen>
http://www.sadistic.pl/pics/a6b2d574beb8.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
studio kopiowania kaset mokotów