War of Village

Dołącz do wioski i zostań najpotężniejszym shinobi

Ogłoszenie

Nastąpił UPDATE strony WAROFVILLAGE: wraz z którym: -zostało zmienione Logo strony -zostały pododawane nowe techniki -zmieniła się struktura nauki technik -została dodana kategoria KinJutsu(zakazane jutsu) -zmienił się stosunek chakry do wykonywanych technik ŻYCZĘ POWODZENIA W DALSZEJ GRZE !!!! KAZEKAGE GAARA : ADMIN

#1 2010-07-18 15:05:21

 Orochimaru

http://img580.imageshack.us/img580/1087/bg9oyh.png

Call me!
Zarejestrowany: 2010-03-30
Posty: 493
Punktów :   

Zakon Jashina

Nowicjusz- Jest to osoba, która wiernie modli się do Jashina. W tym stadium, członek zakonu ma prawo dobrowolnie opuścić zakon, bez dotknięcia konsekwencji, gdyż nie przysiągł jeszcze wierności swemu Bogu. Są oni w trzyosobowych grupach, których dodatkowo kształtuje kapłan. Nowicjusz to człowiek na posyłki, prace na rzecz zakonu i pierwsze potyczki z poganami, którzy nie są zbyt silni.( Na ogół, chodzi o wieśniaków i inne osoby, które nie potrafią się bronić.) W wolnych chwilach nowicjusze studiują księgi na temat Jashina i jutsu w bibliotece. By stać się wyznawcą Jashina, należy przejść " próbę bólu" i zdać " egzamin dojrzałości". Trzeba również potrafić posługiwać się trzema jutsu, swojej natury. Na koniec należy przejść do ceremonii wyznawania Jashina, która odbywa się w kaplicy. Po ceremonii, którą prowadził wielki mistrz, pokazuje on nam, jak wykonuje się rytuał, kiedy kogoś nie zabijemy. Daje on nam również amulet wyznawcy Jashina. Rytułał nie będzie nas obowiązywał aż do uzyskania nieśmiertelności.

Wyznawca Jashina- Jest to pełnoprawny sługa zakonu. W tym momencie, nie może on już opuścić swojej wiary bez konsekwencji. Przed zabiciem osoby, lub grona osób, należy się pomodlić do Jashina, przez amulet, który dostaliśmy za przejście na wiarę w Jashina. Misje wykonywane przez wyznawcę są już o wiele trudniejsze od tych, wykonywanych przez nowicjusza. Wyznawców wysyła się do zabijania na zlecenie i innych misji, w których należy ubrudzić się krwią. Do jego obowiązków należy również eskortowanie ważnych członków zakonu. By zdobyć nieśmiertelność, wyznawca musi zabijać, każdego poganina, na swojej drodze( oczywiście, jeżeli nie zabijemy pojedynczych jednostek, nic się nam nie stanie), wyznawca musi złożyć 100 ofiar Jashinowi( mistrz wyznacza miejsce składowania), które zostały zabite w przeciągu jednego tygodnia. Ten ostatni warunek, gwarantuje, że jesteśmy już wystarczająco silni, by zdobyć kolejną rangę w zakonie. Należy odprawić rytuał, który zostanie poprowadzony przez Wielkiego Mistrza.

Kapłan Jashina- Od tego momentu, za każdego poganina, którego zostawimy przy życiu, należy odprawić rytuał, który niegdyś pokazywał nam Wielki Mistrz. Polega on na narysowaniu na ziemi własną krwią symbolu Jashina, czyli trójkąta w kole, położenie się na środku i przebiciu serca wybraną bronią( Jashin w swej dobroci, wybaczy nam gdy nie wykonamy rytuału, lecz nie możemy tego często powtarzać.) Teraz należymy już do elity klasztoru. Każdy kapłan ma pod sobą pięciu nowicjuszy, których w wolnych chwilach dokształca( nowicjusze muszą go słuchać, o ile nie wykracza to poza ich możliwości). Może posiadać również jednego wyznawce, który będzie jego towarzyszem, w wielu trudnych misjach. Kapłan ma prawo domagać się od jednego z mistrzów zakonu, nauki techniki Jashina, o której niżej się dowiecie. Mamy prawo również, wyzwać jednego z mistrzów zakonu, na pojedynek ( "krwawe żniwa") o jego rangę i miejsce w radzie, lecz by to zrobić, musimy być nauczeni techniki Jashina. Misje przez niego wykonywane to m.in. czuwanie nad niższymi członkami klasztoru, uczestnictwo w walkach z bardzo silnymi przeciwnikami i inne sprawy, z którymi nie poradziłby sobie wyznawca.

Mistrz Zakonu
- Należy do rady składających się z trzech osób. Bez zgody wszystkich członków, wielki mistrz nie może wydawać nowych nakazów i zakazów, ważnych misji itp. Mistrz zakonu jest to doświadczony, bardzo silny osobnik, który sieje respekt po całym zakonie. Każdy musi go szanować i słuchać. Mistrz zakonu posiada już wiedzę, przekraczającą wiedzę kapłana czy wyznawcy. Nadal może posiadać swojego towarzysza, nawet, gdy ten jest już kapłanem. Mistrzowie zakonu przyjmują nowych nowicjuszy i sprawują władzę nad całym klasztorem. Rzadko wykonują oni misje, częściej to oni je zlecają, po poprzedniej konsultacji z wielkim mistrzem. Gdy oni wyruszają na misje, to jest to misja bardzo trudna, najczęściej jest to misja/prośba przydzielona bezpośrednio od wielkiego mistrza, lub sprawa najwyższej wagi zakonu.

Wielki Mistrz Zakonu Wyznawców Jashina
- jest to najsilniejsza, najmądrzejsza i najbardziej szanowana osoba w całym zakonie. To on konsultuje się z mistrzami, którzy przekazują rozkazy, niższym rangą, ponieważ nikt poza mistrzami nie jest godzien z nim rozmawiać. Zna on pełno jutsu i jest nazywany prorokiem Jashina. By nim zostać należy zostać wybranym przez samego Jashina( każdy mistrz ma wizje w tym samym czasie, przedstawiającą osobę, która nadaje się na to stanowisko). Nawet gdybyśmy w jakikolwiek możliwy sposób mogli zniszczyć dotychczasowego wielkiego mistrza, zakon nie będzie nas słuchał.( Zabicie jest praktycznie niemożliwe, więc chodzi tu o odizolowanie go od świata, np. go głęboko zakopując, czy odciąć mu głowe, co sprawi, że nie będzie on miał już kontroli nad swoim ciałem.) To on prowadzi wszystkie rytuały w zakonie.( Najczęściej chodzi o rytuał nowicjusza i wyznawcę.) Misją wielkiego mistrza jest strzeżenie zakonu, przed niebezpieczeństwami ze strony innych wiosek i zakonów. Najczęściej przesiaduje on, wykonując papierkowe roboty, dotyczące misji i innych spraw.


Testy:
próba bólu- jest to cało nocne torturowanie w sali tortur. Chodzi tu przede wszystkim o zahartowanie nowicjuszy przed bólem, którego będą doświadczali przez całe życie.
egzamin dojrzałości- jest to walka pomiędzy swoim najlepszym przyjacielem, mieszkającym z nami od początku w pokoju. By ją przejść, musimy go zabić. Ze względu na ten test, wielu nowicjuszy się wycofywało.
krwawe żniwa- jest to tzw. wyścig. Polega on na wystartowaniu dwóch lub większej ilości osób( jest to główna rozrywka w zakonie) na wyścig po okolicznych wioskach i zabijaniu ludzi. Wygrywa ten, co pierwszy w czasie pięciu godzin, zabije największą ich ilość( wygraną jest nagroda, ustalona poprzednio pomiędzy zawodnikami). Test jest kontrolowany przez mistrza zakonu, który podąża za nami, licząc trupy.



Techniki Zakonu Jashina:



Jashin Maru
http://img254.imageshack.us/img254/548/jashinmarukt5.jpg
Jest to technika wymagana, a raczej wstępna do dwóch innych technik. Należy narysować na ziemi symbol Jashina, własną krwią.
Ranga : Nowicjusz


Gairaishuu Kaiatari
http://img205.imageshack.us/img205/8783/gairaishuukaiatarivw1.png
Wyznawca zamachuje się swoją olbrzymią kosą przecinając wszystko w poziomie. Uderzenie jest bardzo szybkie, a zarazem silne.
Ranga : Nowicjusz


Gairaishuu Rendan
http://img48.imageshack.us/img48/3029/gairaishurendanye5.png
Członek tej sekty wymachuje bardzo szybko kosą. Uderzenia są bardzo silne, a szybkość uderzeń, zależy od tego ile użytkownik włoży w to chakry.
Ranga : Nowicjusz


Gairaishuu Chikaku
http://img530.imageshack.us/img530/3023/gairaishuuchikakunq2.jpg
Na początku wbija się kosę w ziemię, a następnie z wyznaczonego przez nas miejsca "wyjdą" ostrza atakujące rywala.
Ranga : Wyznawca


Gairaishuu Benkaisen
http://img361.imageshack.us/img361/4876/gairaishuubenkaisenqc0.png
Użytkownik wymachuję kosą z olbrzymią prędkością i w specjalny sposób, wytwarzając coś na wzór kopuły dookoła użytkownika tnącą wszystko na drodze "Jashinisty". Technika służy także do obrony przed atakami taijutsu
Ranga : Wyznawca


Chishio Nomimono Suji
http://img254.imageshack.us/img254/8876/chishionomimonosujiif9.jpg
Wyznawca, smakuję krwi swojej ofiary, a wtedy wytwarza się pomiędzy nimi coś na wzór więzi. To co dzieje się z użytkownikiem dzieje się także z osobą której krwi posmakował. Wyznawca musi znajdować się w symbolu Jashina który narysował na ziemi.
Ranga : Wyznawca/Kapłan


Jujutsu Shijihyouketsu
http://img376.imageshack.us/img376/7421/jujutsushijihyouketsuyk5.jpg
Użytkownik przemienia się w sługę Jashina, a jego skóra zmienia kolor na czarny, a także pokrywają je wzorki przypominające kości. Technika wymaga sporych ilości chakry. Po użyciu jej właśnie zaczyna się rytuał. Poprzez ranienie siebie ranimy także rywala.
Ranga : Wyznawca/Kapłan

Do każdej Techniki Wkładasz Tyle Chakry ile Chcesz <Min. 5.000>

Ostatnio edytowany przez Orochimaru (2010-08-19 10:44:14)


http://i299.photobucket.com/albums/mm290/MayaExsist/orochimary22.png
Sprzedam :
Yu - Gakure<50.000 Yen>
http://www.sadistic.pl/pics/a6b2d574beb8.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Oтeли Цзяоси wszywki speedway manager